Läs och beställ
Lägg produkten i varukorgen. Ange personnummer för att beställa som privatperson. Uppgifterna hämtas från vårt register. För att beställa som organisation ange organisationens namn, till exempel Sjöbo bibliotek och postnummer. Organisationsnamnet behöver anges så som det är inlagt i vårt register. Är du osäker hittar du ditt organisationsnamn i Biblioteksportalen i Legimus. Dina uppgifter hämtas från vårt register. Finns inte ditt personnummer eller organisation i vårt register behöver du kontakta oss. Använd detta formulär.
8 Sidor. Nyheter på lätt svenska
8 Sidor. Nyheter på lätt svenska
Broschyr Artikelnummer 26507Om den lättlästa nyhetstidningen 8 Sidor. Folder på 4 sidor i storlek A5.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Håll dig uppdaterad om vad som händer på MTM och inom tillgänglig läsning i Sverige och i världen.
Prenumerera på vårt nyhetsbrev
Tack!
Du är nu anmäld till vårt nyhetsbrev