Prenumerantärenden

Här samlas de ärenden som kundtjänstmedarbetare behöver vidarebefordra till MTM eller Taltidningshjälpen. Klicka på det du vill göra för att komma till ett formulär.

OBSERVERA. Med anledning av de nya rekommendationerna kring begränsade sociala kontakter med äldre, för att minska smittspridningen av corona/covid-19, har vi tillsammans med vår samarbetspartner Polar Print ställt in alla hembesök hos nya prenumeranter av dagstidningen som taltidning.
Läs mer här

 Beställningar och avbeställningar av taltidningsprenumerationer

Jag vill informera om en ny taltidningsprenumeration

Jag vill informera om en avbeställd taltidningsprenumeration


 Support till befintliga taltidningsprenumeranter

Jag vill be Taltidningshjälpen kontakta en prenumerant angående utrustning, hembesök, tidningens innehåll eller talsyntesen


 Information till intresserade

Jag vill be Taltidningshjälpen kontakta någon som är intresserad av att börja prenumerera eller som har allmänna frågor om taltidningar


 Avstämningar och registeruppdateringar

Jag vill stämma av en prenumerants status, få information från MTM:s register eller uppdatera en prenumerants kontaktuppgifter


 Utbildning för kundtjänst

Jag vill boka en utbildning om taltidningar för kundtjänst


 Har du övriga frågor?

Kontakta Taltidningshjälpen 

Hitta rätt person på vår kontaktsida

Tipsa en vän om denna sida via epost.
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)