Bild på bokomslag

FARLIGA DJUR av Unni Brandeby

Ola har varit på bio med sina barnbarn Leo och Linus. De har sett en film som handlade om stora och farliga djur.

Nu är de på väg hem. Bussresan är inte så spännande. Men så plötsligt tvärnitar bussen! Vad är det som händer? Vad är det som står på vägen? En glad och fin vardagsberättelse!

Nypon förlag, nivå 2, Lix 16. 
Boken i bokhandeln (öppnas i nytt fönster)
Provläs i boken (öppnas i nytt fönster)

Tipsa en vän om denna sida via epost.
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)