Bokomslag

KAFÉ LÖFTET av Cecilia Davidsson

Ninni är nyinflyttad i Stockholm och ganska ensam. Hon går till jobbet varje dag och hem igen. Ninni saknar kärlek i sitt liv men hur ska hon träffa någon?

Så börjar Niklas på hennes jobb och hon blir förälskad. Men han vet ju knappt vem hon är! Niklas bor mittemot Kafé Löftet, så där börjar Ninni sitta och spana och tumma på lappen med Niklas telefon-nummer. Ska hon våga ringa?

LL-förlaget, nivå 1 – lättast.
(Boken går inte att köpa men finns att låna på biblioteket)

Tipsa en vän om denna sida via epost.
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)