Bokomslag

BRÄDAN av Maria Frensborg

Jens åker skateboard och har lärt känna Maria i rampen. Nu är det två veckor sedan de sågs och Jens längtar efter Maria. Han tänker på henne varje dag.

Men han vet inte om Maria känner likadant. Till slut vågar han fråga henne om de ska ses. När Maria kommer till rampen har hon med sig Dylan. En kompis. Eller är han något mer? En riktig feelgood-bok! Brädan är den tredje boken i serien om Jens och Maria.

Vilja, nivå small.
Boken i bokhandeln (öppnas i nytt fönster)
Provläs i boken (öppnas i nytt fönster)

 

 

Tipsa en vän om denna sida via epost.
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)