Webbinarium för kundtjänst 13 juni
En av nycklarna till att få fler taltidningsprenumeranter sitter i kundtjänst. Om kundtjänstmedarbetarna känner sig trygga med att informera om taltidningen kommer fler också att börja prenumerera. Nu erbjuder vi ett 45 minuter långt webbinarium som gör just din kundtjänst till stjärnor på taltidningen.
Den 13 juni kl. 09.30 finns möjlighet att delta på ett webbinarium specialgjort för att era kundtjänstmedarbetare ska bli bekväma med taltidningsärenden.
Lär er svara på frågor om taltidningen
Vi berättar om grunderna i taltidningskunskap, svarar på de vanligaste frågorna och går igenom de rutiner som kundtjänst behöver känna till. Ett deltagande i webbinariet leder till att man i fortsättningen kan svara på frågor om taltidningen och spontant kan börja berätta om den när en prenumerant kan tänkas vara intresserad.
Webbinariet har redan ägt rum. Se här för nästa tillfälle
Har ni frågor eller om ni hellre vill boka in ett enskilt utbildningstillfälle, hör av er till MTM:s taltidningskonsulent Kaisa-Marie Gustavsson.