Webbinarium för kundtjänst – Grundkurs och fördjupingskurs i vår
En av nycklarna till att få fler taltidningsprenumeranter sitter i kundtjänst. Om en kundtjänstmedarbetare känner sig trygg med att informera om taltidningen kommer fler också att börja prenumerera.
Onsdagen den 14 mars kl. 16.00-16.30 finns möjlighet för att alla som arbetar i en tidningskundtjänst att delta på ett webbinarium om taltidningar. Vi berättar om grunderna i taltidningskunskap, svarar på de vanligaste frågorna och går igenom de rutiner som kundtjänst behöver känna till.
Onsdagen den 21 mars kl. 16.00-16.45 följer vi upp med en fördjupningskurs. Då kan ni som tidigare varit med på ett webbinarium lära er mer om hur det fungerar att ha en taltidning, om utrustningarna, vilka problem som kan uppstå och hur vi löser de. Ett stort utrymme lämnas åt era egna frågor.
Tisdagen den 10 april kl. 9.00-9.30 finns möjlighet för att alla som arbetar i en tidningskundtjänst att delta på ett webbinarium om taltidningar. Vi berättar om grunderna i taltidningskunskap, svarar på de vanligaste frågorna och går igenom de rutiner som kundtjänst behöver känna till.
Tisdagen den 17 april kl. 9.00-9.45 följer vi upp med en fördjupningskurs. Då kan ni som tidigare varit med på ett webbinarium lära er mer om hur det fungerar att ha en taltidning, om utrustningarna, vilka problem som kan uppstå och hur vi löser de. Ett stort utrymme lämnas åt era egna frågor.
Ett deltagande i webbinariet leder till att man i fortsättningen kan svara på frågor om taltidningen och spontant kan börja berätta om den när en prenumerant kan tänkas vara intresserad.
Ni är varmt välkomna att delta på båda eller ett av webbinarierna!
Har ni frågor eller om ni hellre vill boka in ett enskilt utbildningstillfälle, hör av er till MTM:s taltidningskonsulent Kaisa-Marie Gustavsson.