Läs & Beställ
Lägg produkten i varukorgen. Ange personnummer för att beställa som privatperson. Uppgifterna hämtas från vårt register. För att beställa som organisation ange organisationens namn, till exempel Sjöbo bibliotek och postnummer. Organisationsnamnet behöver anges så som det är inlagt i vårt register. Är du osäker hittar du ditt organisationsnamn i Biblioteksportalen i Legimus. Dina uppgifter hämtas från vårt register. Finns inte ditt personnummer eller organisation i vårt register behöver du kontakta oss. Använd detta formulär.
Vill du läsa på lätt svenska?

Vill du läsa på lätt svenska?
FaktabladVi tipsar läsare om böcker och nyheter som är lätta att läsa och förstå.
Faktablad om produkter och tjänster
Här hittar du alla våra faktablad om produkter och tjänster.