Nu blir det enklare att skicka beställningar

Den 15 februari ändrar MTM och Taltidningshjälpen rutinerna för hur tidningskundtjänsterna informerar om nybeställda och avbeställda taltidningsprenumerationer. Istället för att som tidigare skicka e-post kommer ni använda er av formulär här på Supportwebben. Det innebär att det blir mycket enklare för er att kontakta oss.

Nu kan ni informera om samtliga kundtjänstärenden som rör taltidningsprenumeranter via den här webbsidan:

Supportwebb dagstidningen som taltidning/prenumerantärenden

Där hittar ni formulär för att informera om nybeställningar och avbeställningar på taltidningsprenumerationer.

Från 15 februari tar vi inte längre emot beställningar via e-post utan ni blir hänvisade till formulären som kommer att underlätta er administration. I formuläret fyller ni i prenumerantens kundnummer, vilket gör det lättare att hitta prenumeranten i efterhand. Börja gärna använda formulären redan idag.

Boka informationsmöte

På samma sida finns fler formulär, till exempel ett för att be Taltidningshjälpen ringa upp en prenumerant som behöver hjälp och ett för att ni som kundtjänst ska kunna boka en kortare kundtjänstutbildning med vår taltidningskonsulent. Det gör att alla kundtjänstmedarbetare känner sig bekväma med både rutiner och att svara på enkla frågor om taltidningar.

Boka utbildningen för er kundtjänst redan nu!

Tipsa en vän om denna sida via epost.
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)
(Obligatoriskt fält)